Formular
Any more questions?
Ne puteti contacta intre orele 11:00 si 17:00.
info@mivida.ro | 0734102661
FAQs
Cum trebuie să curăț hainele?
Pentru a menține calitatea materialului și a imprimeului:
- Spală la 30°C, maximum 40°C.
- Întoarce produsele pe dos înainte de spălare.
- Nu folosi uscătorul.
- Calcă-le pe dos la temperatură redusă.
Cât durează livrarea?
Livrăm în 1-3 zile lucrătoare în România. Pentru comenzile internaționale, timpul de livrare variază în funcție de destinație.
Pot modifica sau anula o comandă după plasare?
Dacă nu a fost expediată, da! Contactează-ne cât mai repede.
Oferiți ambalaj cadou?
Da, avem opțiuni de ambalare cadou (impachetare cadou in foaie speciala iar produsul este ambalat in cutie alba Mivida). Poți selecta această opțiune la checkout.
Cum fac un schimb de mărime?
Impacheteaza produsul asa cum a fost primit (ambalaj + eticheta). Ne poti contacta pe mail sau telefonic, pregateste numarul comenzii si ce anume doresti sa schimbi iar in maxim 4 zile va ajunge curierul la usa ta cu produsul nou iar tu trebuie doar sa ii dai produsul tau la schimb. Costul pentru schimb de marimi este 35 lei.
Ce metode de plată acceptați?
Acceptăm card bancar, ramburs la livrare dar si card la livrare. Pentru comenzile ce depasesc 1500 lei, este obligatoriu un avans.
Daca esti eligibil pentru plata cu avans, vei fi contactat de catre echipa noastra in curand.
De unde sunt produsele Mivida?
Produsele noastre provin din Portugalia, Franța și România, fiind atent selectate pentru calitate și confort.
Tricourile și pantalonii sunt confecționați în Franța de echipa noastră parteneră, apoi trimiși la sediul nostru din București pentru imprimare, verificare și ambalare.
Hanoracele și accesoriile, precum ochelarii de soare, sunt produse în Portugalia și supuse aceluiași proces de control al calității.
Pantofii din piele sunt fabricați cu mândrie în România, oferind cea mai înaltă calitate posibilă.
Fiecare produs ajunge la tine pregătit cu atenție și grijă!
Ce este loyalty program?
Loyalty Program – Comunitatea Noastră Exclusivă
Ne-am gândit la ceea ce ne-am dori și noi de la brandurile preferate: o comunicare mai directă, acces rapid la reduceri, promoții, culori și colecții noi. Vrem să fim transparenți și să vă ținem la curent cu noutăți, reînnoirea stocurilor sau eventualele probleme logistice.
De aceea, am creat o pagină de WhatsApp unde postăm toate aceste informații, astfel încât să știți exact ce și de unde achiziționați. Fiți mereu la curent cu tot ce este nou!